Aktualności

Mniej azbestu w naszej gminie

W ostatnich dniach z naszej gminy zniknęło prawie 120 ton azbestu. Tego szkodliwego materiału pozbyto się z 30 nieruchomości na terenie gminy. To koleina tego typu akcja w naszej gminie.
Cała operacja usuwania azbestu odbyła się w ramach „Programu unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie Gminy Stara Biała”. Na realizację „Programu” gmina uzyskała dofinansowanie od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W myśl umowy dofinansowanie wniosło 22 531,52 zł. Natomiast cała operacja usuwania azbestu kosztowała 60 223,08 zł.
Usuwaniem azbestu zajęła się firma Logistyka Odpadów sp. z o.o. W sumie usunięto prawie 120 ton wyrobów zawierających azbest, znajdujący się na 30 nieruchomościach w naszej gminie.

azbest www

wfosigw www

Polecamy

  • Portal odpadowy ZGRP
  • Internetowa Telewizja Regionalna
  • Powiat Płocki
  • Witryna Obywatelska Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
  • NSR - Narodowe Siły Rezerwowe
  • ePUAP - Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
  • Pomoc w zarządzaniu mikro firmą - Mikroporady.pl
  • KRUS: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
  • Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
  • Związek Gmin Regionu Płockiego
  • Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej
  • Monitor Polski
  • Elektroniczny Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego
  • Stowarzyszenie Rozwoju Ziemi Płockiej
  • Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Warszawie
  • Agencja Restrukturyzacji i Modernizacjo Rolnictwa
  • Główny Urząd Statystyczny
  • Mapa Aktywności Organizacji Pozarządowych Związku Gmin Regionu Płockiego
  • Rzecznik Praw Obywatelskich
  • Powiatowa Sieć Dialogu
  • e-Deklaracje
© 2020 Gmina Stara Biała - Urząd Gminy | Realizacja: StudioAlfa.pl - Projektowanie stron Joomla CMS.
Polityka plików cookies