Aktualności

Nabór wniosków na utylizację azbestu w 2017 r.

  • Drukuj

Informacja dla mieszkańców Gminy Stara Biała nie prowadzących działalności gospodarczej, którzy w 2017 r. chcą uzyskać dofinansowanie na demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest

Uprzejmie informuję, że Urząd Gminy Stara Biała w 2017 roku będzie starał się pozyskać środki na demontaż i utylizację eternitu, którą zgodnie z obowiązującymi przepisami może wykonać tylko specjalistyczna firma.

Będziemy starali się również o pozyskanie funduszy na odbiór zdjętego wcześniej eternitu.

W przypadku zainteresowania uzyskaniem dofinansowania proszę o niezwłoczne zgłoszenie się do Urzędu Gminy Stara Biała (pokój nr 10) w celu pobrania i wypełnienia druków.

Komplet wypełnionych dokumentów należy złożyć w Urzędzie Gminy Stara Biała (pokój nr 10) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.01.2017 r.

Należy zaznaczyć, że realizacja tego zadania będzie możliwa wyłącznie w przypadku uzyskania na ten cel środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Jednocześnie informuję, że wykonanie nowego pokrycia dachowego, a także uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie planowanego remontu do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Płocku należy do obowiązków właściciela nieruchomości.

Wójt Gminy Stara Biała
/-/ Sławomir Wawrzyński