Aktualności

Utylizacja azbestu

  • Drukuj

Gmina Stara Biała w 2023 roku, tak jak w latach poprzednich, będzie starała się pozyskać środki finansowe na demontaż i utylizację wyrobów zawierających azbest.
Zgodnie z dyrektywą unijną i rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 roku wszelkie wyroby, które zawierają azbest, powinny zostać usunięte do 31 grudnia 2032 roku.
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami demontaż wyrobów z azbestem może wykonać tylko specjalistyczna firma. Gmina będzie starała się również o pozyskanie środków finansowych na odbiór zdjętego wcześniej azbestu.
Wniosek można pobrać w Urzędzie Gminy, w pokoju nr 9 lub z załącznika poniżej.
Do wniosku należy dołączyć kopię pozwolenia na rozbiórkę lub kopię dokumentu przyjęcia zgłoszenia przez Starostwo Powiatowe oraz dostarczyć do wglądu dokument potwierdzający własność działki, na której znajduje się budynek.
Wypełnione dokumenty należy składać  w Urzędzie Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, w pokoju nr 9, w godzinach pracy Urzędu.
docWNIOSEK_-_Usuwanie_wyrobów_zawierających_azbest.doc115.5 KB

azbest www