Aktualności

Usuwanie azbestu

  • Drukuj

W połowie października zakończyła się w naszej gminie kolejna edycja programu usuwania wyrobów azbestowych. W sumie usunięto i unieszkodliwiono blisko 120 ton wyrobów zawierających azbest. Całe przedsięwzięcie zostało dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Nasza gmina 13 września zawarła umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie realizacji zadania „Program unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie Gminy Stara Biała”.
Zgodnie z umową Fundusz udzielił gminie dotacji w wysokości 16 286,80 zł, w stosunku do całkowitego kosztu kwalifikowanego zadania określonego w  umowie na 48 065,19 zł brutto.
Zakończenie realizacji zadania nastąpiło 15 października. W ramach zawartej umowy z wykonawcą, firmą PRO-EKO SERWIS Sp. z o.o., usunięto i unieszkodliwiono 119,14 ton wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na 40 nieruchomościach w naszej gminie.

wfosigw www